About Us

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua warga IIUM yg bergelar blogger.


Website ini telah dilancarkan pada  tanggal 7 Ramadhan 1431 bersamaan 7 Ogos 2011, namun atas beberapa faktor, ia telah tergendala buat sementara waktu. Dan kini kami dipihak admin akan kembali untuk membangunkan website ini kerana merasakan pentingnya pada penubuhan komuniti ini.  




URL Website IIUM Blogger - http://iium-blogger.blogspot.c​om/

Website yg menggunakan platform blogspot ni dilancarkan bertujuan mengumpulkan kesemua blogger dari IIUM, untuk kita sama-sama bertukar-tukar pendapat , ilmu , idea , dan untuk kita mengeratkan sillaturrahim sesama pelajar UIAM.

Kami dari pihak admin amat berharap dengan adanya website ini , akan lahir lebih ramai blogger UIAM yg lebih berwawasan , beretika , dan professional dalam menjadi wasilah untuk menyampaikan mesej islamik dan etika kepada semua warga dunia.

IIUM Blogger Logo



Website ini masih dalam peringkat percubaan.Ianya dilengkapi bloglist ahli, maklumat semasa berkenaan IIUM , ruangan chat , dan pautan ke laman blogger yang lain.

Dana masih perlu dikumpul untuk membeli domain untuk site ini. Menukar URL kepada www.iiumblogger.com . Kami juga mengalukan sesiapa sahaja yg berminat untuk menjadi sebahagia dari team admin yg akan menguruskan website ini. 

InsyaAllah, sesiapa yg iklhas ingin memberi sumbangan untuk pembangunan website ini dan berminat menjadi admin, bolehlah menghubungi pic berikut:


Admin : Bro. Lutfi Azmi



Sekian , segala yg baik dan buruk tu adalah datang dari Allah SWT , dan disandarkan ke atas bahu kami yg lemah ini.Segala pandangan anda untuk penambahbaikan website ini jugak amatlah dialu-alukan.




Previous
Next Post »

1 cetusan minda:

Click here for cetusan minda
January 2, 2015 at 3:03 PM ×

teruskan bro usaha yang murni. ingat lagi bro blog ni. tapi lama senyap aritu. hehehe.

Congrats bro Hafizin Jamil you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar
Post a Comment
Thanks for your comment